مرگ دل

سه شنبه 6 آبان 1393
ن : سارا

مرگ دل

ای دل بنشین درد دلت را رو  کن           لب واکن و با واژه بزن ،جادو کن

ای دل مگذار از دم خود دود شوم           عشقم ،مپسند این همه نابود

آتش بزن!این نامه ی من سوختنی ست  ابیات پر از داغ من آتش زدنی ست

من را بگذار عشق زمین گیر کند            این زخم سراسیمه مرا پیر کند

من زندگی ام پچ پچ مردم شده است     بازیچه ی اطفال کهنسال شده است

من زندگی ام قصه ی مردم شده است   یک دل وسط زندگی ام گم شده است

می سوزم و می گریم و جان می گیرم    با این همه هر بار زبان می گیرم.

**((سمیه گویلی))** 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ادبی و آدرس sarauok.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.